وورد پرس ابزاری برای طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

آیا شما طراح سایت مبتدی هستید؟ آیا می خواهید سایت خود را طراحی کنید؟ به نظر شما استفاده از وورد پرس در طراحی سایت مفید است؟چرا می توانیم از وورد پرس برای طراحی سایت استفاده کنیم. استفاده از وورد پرس برای افرادی که در زمینه طراحی وب سایت هیچ اطلاعاتی ندارند، بهترین و ساده ترین راه است.

مهمترین دلایل پیشنهاد وورد پرس را می توانیم اینگونه بیان کنیم:

  1. وورد پرس رایگان است یعنی شما مجبور نیستید هزینه ای بابت دانلود یا نصب آن پرداخت کنید. ووردپرس هر روز به روز رسانی می شود و افراد زیادی به صورت رایگان اطلاعاتی در مورد آن ارائه می کنند.
  2. ووردپرس بسیار انعطاف پذیر است، اگر بدانید چطور از میکروسافت ورود استفاده کنید، می دانید که باید محتوای خود را اضافه کنید. بیش از 2000 تم رایگان برای انتخاب قالب سایت در آن وجود دارد.
  3. در زمینه طراحی سایت یادگیری HTML، CSS و PHP در بازه زمانی شش ماهه لازم است اما با استفاده از ووردپرس شما نیازی به یادگیری این موارد ندارید. وقتی از وورد پرس به عنوان طراح وب سایت استفاده می کنید لزومی ندارد مهارت های کدنویسی برای افزودن یک متن ساده یا افزودن تصویر را بیاموزید.
  4. ووردپرس شبکه توسعه یافته عظیمی است، اکثر طراحان سایت از آن برای طراحی وب سایت استفاده می کنند. این یعنی می توانید به سرعت برای انجام آن کمک بگیرید.
  5. ووردپرس هم برای سایت های بزرگ و هم سایت های کوچک مناسب است.

از ووردپرس در همه نوع سایتی از وب سایت ها تا سایت های آنلاین فروشگاهی استفاده شده است، در eBay، موزیلا، رویتر، CNN، ماجراجویی های گوگل یا حتی ناسا نیز از وورد پرس استفاده شده است. برای یک طراح سایت مبتدی ساده ترین روش برای طراحی سایت استفاده از ووردپرس است.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی و  راه اندازی و سایت راهنمایی نمایند.

سفارش طراحی سایت





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: